Putini dintre voi au citit un articol scris de New York Times in legatura cu Apple si Steve Jobs unde jurnalistul povestea despre tehnicile departamentului PR al companiei in ceea ce priveste marketing-ul. Oamenii care se ocupa de PR-ul companiei lanseaza in mod frecvent zvonuri neadevarate despre anumite produse ce stau sa apara pentru a vedea care din angajatii companiei “sufla” informatii catre presa, asa ca nu va mai faceti iluzii in legatura cu orice va aparea pe internet despre noul iPhone pentru ca in mod sigur va veti gasi in situatia de vara trecuta.
Sfatul meu este sa va asteptati la cat mai putin de la Apple si sa fiti uimiti in cazul in care noul iPhone va avea mai mult decat ati crezut ca o sa aiba, rareori am vazut ca Apple sa asculte macar in proportie de 30% de ce isi doresc oamenii care ii cumpara produsele. Dovada? Mii de developeri si milioane de posesori de 3G care nu au facut pasul catre 3GS.
This post was last modified on nov. 29, 2009, 10:35 PM 22:35