Sondajul s-a facut pe un numar de 3200 participanti si rezultatele sunt dupa cum urmeaza : 8% nu ar cumpara iPad-ul datorita pretului fata de 28% in 2007 care nu ar fi cumparat iPhone 2G din acelasi motiv;
– 19% au spus ca ar opta pentru varianta de 499$ de dolari, adica cea de 16GB fara 3G;
– 19% ar opta pentru versiunea de 829$ de 64 GB cu 3G;
– 68% au raspuns ca ar folosi iPad-ul pentru a naviga pe internet;
– 44% ar folosi-o pentru verificarea e-mailurilor;
– 37% ar fi interesati in citirea eBooks-urilor pe iPad.
Detalii complete gasiti in pozele de mai jos si cea din partea stanga, astea ar fi cele mai importante procente, totusi sondajul a aratat ca 25% dintre cei intrebati ar putea amana achizitia altor produse Apple pentru a cumpara urmatorul iPad ceea ce denota faptul ca tableta a avut un impact mult mai puternic decat ne-am fi imaginat.
Sa fie doar o strategie de marketing a celor de la Apple ? Foarte posibil, majoritatea oamenilor critica “revolutionarul” produs ca neffind chiar atat de revolutionar precum vrea Apple sa ne faca sa credem. Vom trai si vom vedea, pana una alta eu unul astept noul iPhone.
This post was last modified on feb. 24, 2010, 11:41 AM 11:41