Chitika, o companie de advertising din SUA urmareste numarul de iPads vandute de Apple si dupa estimarile acestora compania din Cupertino a vandut pana in prezent 564.257 iPads, o cifra destul de impresionanta pentru un produs atat de controversat.
Chitika a calculat acest numar de produse prin supravegherea incarcarilor facute pe bannerele publicitare ale retelei, fiecare iPad are un identificator unic iar pana acumprin reteaua Chitika au trecut peste 560.000 iPads. Desigur ca aceasta metoda de a tine urma produselor este imperfecta si numarul real de iPads vandute poate fi mai mare sau de ce nu mai mic decat cel raportat de compania de advertising.
Totusi aproape 600.000 in 5 zile este o cifra impresionanta chiar si pentru Apple, insa compania a estimat vanzari de aproape 6 milioane de iPads pana la sfarsitul anului, o cifra destul de mare care probabil nu va fi atinsa avand in vedere ca la vara urmeaza sa fie lansat iPhone 4G/HD.