X

OpenFeint aduce multiplayer intre iOS si Android prin PlayTime

OpenFeint este poate una dintre cele mai mari retele de socializare din lume dedicate jocurilor pe smartphones, insa acum se vede amenintata de introducearea aplicatiei Game Center de catre Apple. Game Center functioneaza la fel precum OpenFeint, adica le va permite uitlizatorilor sa isi impartaseasca scorurile din jocuri online, sa invite alti jucatori la partide multiplayer, plus multe multe alte functii dedicate exclusiv gamerilor. Spre deosebire de Game Center, OpenFeint este o retea care functioneaza atat pe terminalele ce ruleaza iOS cat si pe cele care ruleaza Android, deci zeci de milioane de jucatori se conecteaza la retea zilnic.

OpenFeint se vede acum nevoita sa aduca cateva functii noi si unice pentru a ramane in continuare o platforma pe care developerii sa o implementeze in aplicatiile sale, astfel ca a introdus

un nou feature : posibilitatea de a juca jocuri intre terminale dotate cu Android si iOS. Noua functionalitate este implementata in PlayTime, un serviciu menit sa concureze direct cu Game Center. PlayTime ne da posibilitatea sa vorbim in timpul jocurilor cu ceilalti jucatori, sa punem pauza unui joc daca situatia o cere si sa continuam de unde am ramas, iar daca unul dintre jucatori nu mai poate continua controlul este preluat de calculator.

The most successful games have one thing in common: they bring people together. Whether a simple board game or a stunning 3D console game, games are always better when shared with family or friends. Traditionally, multiplayer technology has been accessible only to top tier developers. It’s just too complicated and time consuming. So we invented PlayTime, which literally takes one day to integrate into a casual game.

PlayTime este o idee foarte buna insa posibilitatea de a juca in retea jocuri intre un iPhone 4 si un Samsung Galaxy S(spre exemplu) este de departe cel mai inovativ feature introdus vreodata de OpenFeint. Sunt sigur ca aceasta noua functionalitate va avea “priza” mare la public, asta daca nu se va gandi Apple sa o “copieze” in curand.

This post was last modified on sept. 3, 2010, 1:25 PM 13:25

Disqus Comments Loading...