Dupa intreaga discutie legata de problemele cu antena ale diferitelor terminale mobile in care Motorola s-a luat de cei de la Apple pentru ca au prezentat Motorola Droid drept un smartphone care pierde semnal, iata ca acum cei de la Motorola iau Apple in vizor pentru lipsa compatibilitatii cu flash. Imaginea de mai sus reprezinta reclama cumparata de cei de la Motorola in ziarul american New York Times si prezinta Motorola Droid 2 drept un smartphone care care suport flash, legatura cu Apple fiind facuta datorita sloganului prezent in reclama:
“Flash Websites? There’s a phone for that. Introducing the new Droid 2 by Motorola.”
Apple a folosit in reclamele pentru AppStore sintagma “There’s an app for that”, iar acum alte companii se folosesc de ea pentru a-si promova telefoanele in detrimentul iPhone. Din pacate pentru cei de la Motorola, nici Droid 2 nu se descurca atat de bine cu semnalul, existand de o buna bucata de vreme indicii ca telefonul ar avea probleme mai mari decat terminalul iPhone. Astfel de campanii fac parte din “rutina” zilnica a lumii corporate, asa ca probabil impactul va fi destul de mic.