Reportajul dezvaluie o informatie foarte interesata in legatura cu terminalul iPhone 4, astfel ca structura exterioara a telefonului, ce serveste drept antena, poate fi produsa de o masina speciala care face in general doar prototipuri. Aceasta masina are un volum de lucru foarte mic, insa datorita faptului ca Apple a insistat pe pastrarea design-ului cei de la Foxconn s-au vazut nevoiti sa comande 1000 astfel de masini la pretul de 20,000$ bucata. In general fabricantii de componente au doar o singura astlfel de masina in fabricile lor, insa Foxconn are 1000.
When Apple’s iPhone4 was nearing production, Foxconn and Apple discovered that the metal frame was so specialized that it could be made only by an expensive, low-volume machine usually reserved for prototypes. Apple’s designers wouldn’t budge on their specs, so Gou ordered more than 1,000 of the $20,000 machines from Tokyo-based Fanuc. Most companies have just one.
Acum stim de ce iPhone 4 este produs atat de greu si sincer sa fiu probabil ar fi fost mai bine pentru cei de la Apple sa renunte la design pentru ca ar fi evitat toate problemele cu semnalul.
This post was last modified on sept. 10, 2010, 8:13 PM 20:13