Acum cateva zile am discutat despre decizia companiei Apple de a relaxa regulile privind rezolvarea garantiei unui iPhone 4 achizitionat intr-o tara membra UE. Supusa presiunii Uniunii Europene, Apple decis sa ofere clientilor posibilitatea de a rezolva orice problema de garantie cu terminalul lor Apple in oricare dintre tarile membre ale Uniunii europene, chiar si in cele unde nu exista Apple Store. In Romania o astfel de garantie poate fi rezolvata la firmele Noumax si iStyle care ofera service pentru terminalele Apple, ambele sunt in Bucuresti si din cate am inteles sunt bucuroase sa va repare terminalele care au o garantie valida.
Ok, aveti un terminal Apple, credeti ca aveti garantia valida, dar ce documente va trebuie pentru a demonstra a telefonul vostru este acoperit de garantie? Doar de serialul telefonului inscris in Settings>General>About>Serial Number, sau daca aveti o cutie il gasiti pe eticheta de pe spatele cutiei. Orice terminal Apple vandut are un serial care este inregistrat in sistemul Apple chiar din ziua vanzarii, deci de atunci incepe sa va “curga” termenul de garantie si cu ajutorul acestui serial pot fi verificate informatiile despre garantie. Puteti verifica daca terminalul vostru este in garantie prin simpla accesare a acestui website.
UPDATE: Se pare ca la iStyle rezolvarea garantiei se poate face doar daca aveti bonul sau factura care dovedesc faptul ca ati achizitionat terminalul. Daca nu le aveti atunci garantia poate fi rezolvata doar daca este de acord conducerea magazinului.