Un copil de 13 ani al carui iPhone nu a fost reparat de catre Apple va fi reprezentat in instanta intr-un proces intentat impotriva companiei Apple. Povestea este din Coreea de Sud si are in prim-plan un iPhone 3G, un parinte care a dus respectivul terminal la Apple pentru reparatii si compani Apple care a refuzat reparatiile datorita faptului ca senzorii de umiditate fusesera declansati. Negand acuzatia ca ar fi declansat senzorii, parintele a decis sa cheme compania Apple in judecata pentru a cere repararea gratuita a terminalului.
Un avocat al companiei Apple a incercat sa ajunga la o intelegere cu familia pentru a tine scandalul departe de “ochii” presei, insa tatal copilului a refuzat motivandu-si decizia pe ideea ca scopul final este de a forta Apple sa renunte la regulile privitoare la senzorii de umiditate. Tatal copilului a intentat procesul in numele acestuia si probabil va trebui acum sa dovedeasca faptul ca acei senzori s-au declansat singuri(ceea ce probabil s-a si intamplat).
Trebuie admirat curajul celor 2 parti vatamate, insa e greu sa demonstrezi asa ceva, oricum va fi interesant de vazut ce rezolvare va avea procesul.
Although we filed the suit to receive the repair fees, the ultimate purpose of the suit was aimed at demanding that Apple improve its service policy so that people facing similar situations can get back unjustly paid repair expenses. There is no point of raising the suit if only one individual gets compensation.