CEO-ul Nintendo SUA Reggie Fils-Aime critica modul in care dezvoltatorii de jocuri pentru iOS aleg sa isi stabileasca preturile din AppStore. Acesta spune ca preturile existente acum sunt mult prea mici si ca publisherii creeaza un “standard” conform caruia preturile pentru jocuri ar trebui sa fie scazute. Conform lui, gamerii ar considera ca jocurile devin “dispensabile” datoria pretului scazut si consumatorii ar fi inclinati sa cumpere jocuri de cativa dolari din AppStore in locul celor oferite de Nintendo. In caz ca nu stiati, jocurile disponibile de la Nintendo costa cativa zeci de dolari, un pret mult prea mare pentru ceea ce ofera.
Reggie Fils-Aime, President and Chief Operating Officer for Nintendo America, has criticized the low prices charged for games on smart phones and similar devices. He said that the low prices were one of the biggest risks that the gaming industry faced at the moment. Fils-Aime thought that by charging so little for games, publishers were creating a “mentality” for consumers that games should never cost more than a few dollars. He also thought that it created a culture that content was disposable because it was so cheap.
Desigur ca jocurile pentru iOS sunt din punct de vedere calitativ usor sub cele disponibile pentru Nintendo, insa diferenta de pret nu reflecta diferenta de calitate intre ele. Nintendo are obiceul de a cere zeci de dolari pentru jocurile noi la fiecare lansare, in timp ce in AppStore cele mai scumpe jocuri costa pana in 10$ si dezvoltatorii au obiceiul sa faca reduceri pentru ele in preajma sarbatorilor. Aceasta politica afecteaza Nintendo si e bine sa fie asa deoarece compania va fi fortata sa ofere jocuri la preturi competitive pentru utilizatorii sai.