Sa presupunem ca ati facut o comanda pentru o tableta iPad 2 pe 11 martie iar ca termen de livrare erau specificate 3 – 5 zile lucratoare. Pentru Apple 3 – 5 zile lucratoare, avand in vedere ca plasarea comezii a avut loc pe 11 martie, inseamna un termen estimat de livrare pentru data de 18 – 25 martie. In aceste conditii tableta pleaca pe 17 martie din Shenzen China prin Federal Express, ajunge a doua zi in Hong Kong si ramane acolo timp de 3 zile consecutive. Tableta mea comandata de pe iPad2.ro se afla de 3 zile in Hong Kong probabil impreuna cu alte cateva zeci de mii de tablete ce asteapta sa ajunga in SUA unde vor fi livrate clientilor.
Magazinele sunt asaltate zilnic de clienti, comenzile online se livreaza in 4 – 5 saptamani insa stocurile Apple zac zile in sir in depozitele Federal Express din Hong Kong. Vorbim aici de un weekend dar ma gandesc ca Apple ar fi putut grabi situatia avand in vedere criza de stoc, cu care se confrunta. Din pacate Apple nu a facut acest lucru, tableta mea se afla inca in Hong Kong, Federal Express estimeaza ca pe 23 va ajunge la destinatie insa sincer sa fiu ma indoiesc, ca in 2 zile va ajunge acolo unde trebuie. Parerea mea este ca undeva se doreste aceasta situatie, Apple are mult de castigat la capitolul expunere prin aceste cozi insa o face pe seama clientilor care isi pierd rabdarea.