In ultima vreme Apple isi pune angajatii sa verifice toate tabletele iPad 2 trimise inapoi pentru a fi schimbate. E o atitudine normala a companiei care incearca sa vada unde anume se “ascund” problemele produselor trimise inapoi si cum pot fi rezolvate aceste probleme. Aceasta situatie a generat o poveste foarte interesanta ce are un mijloc un barbat din SUA si sotia sa. Aparent in interiorul unei cutii in care se regasea o tableta iPad 2, un angajat al Apple a gasit un sticky note pe care scria “Wife said No”, semn ca barbatul a fost “obligat” sa returneze produsul defect inapoi la Apple.
Povestea a ajuns la urechile vicepresedintilor companiei care au decis sa trimita barbatului un produs nou insa cu un sticky note in interior pe care scria “Apple said Yes”. E interesant sa vezi cum cateodata intr-o companie ca Apple exista persoane care incearca sa se aproprie de client si au parte de promovare pe masura. Oare vreo companie mare din Romania ar face asa ceva?
This post was last modified on mart. 22, 2011, 10:01 AM 10:01