Acum cateva zile v-am spus ca Toyota a pornit o campanie de advertising in Cydia pentru un nou model de masina lansat recent de companie. Campania se desfasura pe repo-ul celor de la ModMyi insa Apple a auzit de initiativa celor de la Toyota si se pare ca a obligat compania sa renunte la idee. Agentia de publicitate care se ocupa de compania Toyota i-a contactat pe cei de la ModMyi si le-a cerut sa scoata toate bannerele companiei Toyota motivand ca Toyota ar fi cerut acest lucru pentru a isi mentine neafectate relatiile cu compania Apple. Este pentru prima oara cand Apple actioneaza in acest mod in legatura cu o campanie de publicitate dar pentru toate exista o explicatie.
Advertising-ul in Cydia ar fi atins cateva milioane de utilizatori de iDevices insa platforma nu e agreata de Apple si mai mult decat atat nu e sub controlul companiei. Apple a lansat iAds anul trecut si presupun ca intre Apple si Toyota exista un contract prin care Toyota plateste foarte multi bani pentru a avea reclame in iDevices prin iAds. E normal ca, celor de la Apple sa nu le convina cand Toyota incearca sa isi faca reclama in Cydia avand in vedere ca exista iAds pentru asta. Desi unii spun ca toata chestia are legatura cu jailbreak-ul, eu spun ca are legatura cu iAds si banii pe care Apple incearca sa ii obtina din aceasta platforma.