Azi dimineata am scris un articol in care va spuneam ce probleme intampin eu cu tableta mea iPad 2. Vorbeam despre backlight bleeding, o problema pe care toti posesorii de ipad au experimentat-o intr-o masura sau alta, o problema care nu se poate rezolva decat prin schimbarea tabletei. Problema e ca noi traim in Romania si inainte de a trimite ceva la garantie trebuie sa ne intrebam serios daca avem vreo sansa ca produsul sa fie primit sau nu. In acest spirit am trimis azi dimineata 2 mailuri la Noumax si iStyle, cele 2 service-uri autorizate de produse Apple, si am primit un raspuns de la Noumax in care mi s-a spus ca tableta se schimba daca si la ei in service se observa exact aceleasi probleme.
Pentru ca tableta sa fie primita in service e nevoie doar ca ea sa fie in garantie, verificarea se face dupa seria de pe spate si daca apare in baza de date a Apple atunci garantia se acorda. Problema e modul in care testeaza cei de la Noumax daca tu nu esti prezent acolo pentru ca daca ei nu observa problema tableta nu se schimba. Daca le apare si lor atunci vei primi una noua de la Apple, prin ei. De la iStyle nu am primit nici un raspuns asa ca nu va pot da nici un fel de informatii despre modul in care se acorda garantia la ei.