In fiecare an compania Harris Interactive publica un top al companiilor cu cea mai buna reputatie din SUA. Topul se numeste Reputational Quotient(RQ ) si in el sunt listate primele 16 si ultimele 10 companii din SUA in ceea ce priveste reputatia in fata clientilor. Pentru stabilirea locului in top sunt luati in calcul mai multi factori: profitul compania, relatia cu clientii, strategia de dezvoltarea, grija pentru mediul inconjurator, etc. In aceast top Google a iesit pe locul 1 adunand cele mai multe puncte oferite de compania Harris Interactive iar Apple s-a clasat pe locul 5, in crestere fata de anul trecut.
New York, NY, May 2, 2011 /PRNewswire/ — After falling to unforeseen lows amidst scandals, recalls and self-inflicted demonization economic crises, the American public’s positive perception of the reputation of corporate America is on the rise. Overall corporate reputation is experiencing rehabilitation as the American public gives high marks overall to corporate America, specific industries, and the largest number of individual companies in a dozen years. This, according to the findings of the 2011 Harris Interactive RQ Study, which measures the reputations of the 60 Most Visible Companies in the U.S. This is the 12th year for the study, established in 1999.
Microsoft se claseaza abia pe locul 16 in acest top in timp ce Amazon ocupa locul 8 si Sony locul 14. Pentru Apple rezultatele financiare foarte bune au reprezentat un factor important insa si modul in care a gestionat problemele aparute in decursul anului trecut. Apple este pe drumul cel bun si probabil anul viitor se va clasa mult mai bine insa totul depinde de modul in care va evolua compania anul acesta.