Daca aveti un abonament de telefonie mobila la un operator din Romania atunci probabil ati observat ca dupa semnarea contractului nu vi se acorda prea multa atentie. Au aparut in ultima vreme niste articole prin presa care sustineau ca Vodafone si Orange ar fi pierdut fiecare cate 500.000 clienti in ultimul an, probabil in favoarea Cosmote, RDS, sau poate totul este doar o pura inventie. Indiferent de numarul de clienti pierduti, operatorii de telefonie mobila se concentreaza pe atragerea clientilor noi si nu pe pastrarea celor vechi. Sunt sigur ca unii dintre voi au dorit sa isi renegocieze abonamentele cu operatorii si au constatat ca oferta lor nu e chiar atat de grozava, cel putin nu la fel de grozava precum in cazul celor care isi fac un abonament nou.
Am trecut prin experienta aceasta acum 1 an cand vroiam sa imi prelungesc abonamentul dar ceea ce mi se oferea nu se plia absolut deloc pe nevoile mele. Clientii noi au parte de oferte mai bune, clientii vechi sunt uitati si aici nu e vorba doar de abonamentele de telefonie ci si de ofertele pentru achizitionarea unui telefon. Situatia aceasta e intalnita la toti operatorii din Romania din pacate si cu greu incep sa remedieze problemele. Va spun ca sunt abonat al unui operator de telefonie mobila de 5 ani de zile si am primit doar cate 20 de minute aniversare de ziua mea, nimic mai mult. Despre achizitionat telefoane nici nu mai vorbesc. Voi cat de bine sunteti tratati de operatorul vostru de telefonie mobila?