Tabletele Android, a producatorilor de smartphone-uri cu acelasi sistem de operare, nu au avut parte de prea mult succes de la lansarea pe piata si pana acum. Afirmatia anterioara este corecta daca ne raportam la producatori individuali insa daca vorbim despre toate tabletele Android atunci lucrurile se schimba deoarece vanzarile inregistrate per total de acest tip de tablete sunt cu adevarat impresionante. In doar un an tabletele Android au fost vandute in 4.5 milioane de exemplare in lumea intreaga si au reusit sa “fure”nu mai putin de 20% din cota de piata a tabletei iPad.
Many vendors have introduced media tablets, but none are separating themselves from the pack to pose a serious threat to Apple. In fact, most have introduced products at prices higher than similarly-configured iPads. Apple, never a company to be waiting for others, has introduced its second-generation iPad media tablet while keeping product pricing unchanged. De-featured, low-cost media tablets are being introduced by more than fifty vendors in 2011. This will certainly help bolster year-over-year growth for the category, but it also creates a negative perception in the minds of the mass consumer audience about the readiness of media tablets to be fully functional within the next several years. Good user experiences and product response are needed to propel this market beyond the ‘early adopter’ stage.
Practic niciunul dintre producatorii de tablete Android nu poate egala tableta iPad mai ales cand unii vand intr-un an cat Apple in 2 saptamani. Daca vorbim despre tabletele Android ca intreg atunci situatia este complet diferita si acest succes i-a determinat mai mult ca sigur pe cei de la Apple sa intenteze procese pentru incalcarea brevetelor de inventie. Recentul asalt al companiei Apple ma face sa cred ca undeva la Cupertino cineva nu se astepta ca tableta iPad sa piarda chiar atat de mult din cota de piata detinuta insa acesta este doar inceputul. Ce se intampla pe piata smartphone-urilor se va intampla si pe piata tabletelor in cativa ani insa nu cred ca un singur producator ar putea tine piept tabletei iPad.