De ani de zile se zvoneste ca Apple ar putea produce un televizor pentru clientii sai si cei de la IHS iSuppli pun cateva paie pe focul care tine vii aceste zvonuri. In imaginea de mai sus avem prezentate preturile televizoarelor high-end care in ultimele luni au scazut simtitor ajungandu-se ca un televizor care costa 1.400$ in julie 2010 sa coste cu aproape 400$ mai putin in iulie 2011. Vorbim aici de televizoare noi si nu de modele lansate anul trecut care peste un an si-au pierdut din valoare iar infoprmatiile celor de la iSuppli sugereaza ca producatorii scad preturile pentru a ramane competitivi.
Long the chief attraction for high-end brands like Sony and Samsung, features such as 1080p high-definition resolution, 120Hz refresh rates and LED backlighting technology now are cropping up in value brands entering the market, especially in the 40- to 42-inch space. But unlike their pricey counterparts, the new upstarts boast dramatically lower pricing. For example, value brands like Apex and Element offer 40-inch 1080p/120Hz LED sets for $550 at Target and Wal-Mart stores across the United States. In comparison, premium brands with the same features are priced at about $1,100—double the price offered by the discount brands.
In SUA pretul unui televizor high-end a scazut cu 23% in doar un an de zile de la 1.318$ la 1.002$ deci un pret mai mult decat decent pentru un televizor de 40 de inch, full HD LED backlight cu refresh rate de 120Hz. Aceasta scadere a preturilor ar putea reprezenta un moment prielnic pentru cei de la Apple care ar putea lansa pe piata un nou model de televizor conectat la iTunes si la toate beneficiile oferite de platforma online. Desigur ca ideea principala ar fi ca Apple sa ofere un televizor mai ieftin de 1000$ si nu sa lanseze un televizor “premium” la care jumatate din pret il reprezinta brandul si nu functiile.
Un televizor facut de Apple si comercializat la un pret decent ar avea cautare pe piata mai ales daca ar permite utilizatorilor sa foloseasca aplicatii din App Store.