Va spuneam zilele trecute ca storucurile modelelor de 13 inch ale MacBook Air incep sa fie din ce in ce mai “subtiri” in SUA iar marii retaileri au marit cu pana la 20% preturile de comercializare a noilor modele de Mac-uri. Succesul din SUA pare a fi dublat de unul la fel de mare in Asia, mai exact in Hong Kong unde se pare ca s-au format cozi in faza magazinelor Apple iar stocurile incep sa se termine. Situatia aminteste de lansarea iPad 2 sau iPhone 4 cand persoane de pe intreg globul s-au asezat la cozi in fata magazinelor Apple pentru a achizitiona cele mai recente produse.
Based on our field checks, we believe the new MacBook Air is poised to be a big hit in the Greater china region as more consumers can increasingly afford to own a PC, he said. “Apple fever is gaining momentum in the region and there is no laptop product in the market with the characteristics of the new MacBook Air.
Desi in Hong Kong Apple are parte de aceleasi probleme cu stocurile, retailerii locali nu au luat vreo decizie pentru majorarea preturilor precum in SUA deci vorbim despre o politica, complet diferita fata cea din “vest”. Apple da impresia ca produsele sale sunt extrem de cautate insa aceasta ar putea fi doar o strategie pentru a atrage atentia presei si pentru a genera buzz in jurul Mac-urilor care in ultimii ani au fost eclipsate de catre iDevice-urile care genereaza acum profitul cel mai consistent pentru Apple.