Ieri va spuneam ca un baiat si-a ras in cap
un logo al companiei Apple pentru a demonstra cat de mult iubeste produsele comercializate de catre compania din Cupertino. Totul s-a intamplat acum cativa ani iar drept rasplata pentru gestul sau baiatul a fost invitat la deschiderea magazinului Apple din fifth Avenue. Acum un blogger din Tokyo face un gest asemanator insa el alege sa alerge 21 de kilometri in capitala Japoniei insa o face in forma unui mar Apple si inregistreaza intreaga calatorie cu iPhone-urile sale.It’s for this that I’d like to personally show my appreciation to Steve for his vision and leadership, which has made a direct positive impact upon my life.
This morning’s run, which spanned central Tokyo, took me first down the western side of the Imperial Palace, across to Roppongi, through Omotesando, then up to Shinjuku. The leaf is in Kagurazaka, and the start/finish point just by the entrance to Yasukuni Shrine.
In imaginea de mai sus aveti marcata distanta parcursa de el in interiorul metropolei japoneze iar gestul facut de blogger face parte dintr-o campanie numita Art of Running pe care o desfasoara pe blogul sau. Bloggerul este specializat pe astfel de evenimente, nu este primul facut de el si nu denota cat de mult il iubeste pe Steve Jobs sau produsele Apple. Ideea este interesanta, executia aproape perfecta si probabil Steve Jobs sta undeva si zambeste privind imaginile acestea.
This post was last modified on aug. 28, 2011, 5:47 AM 05:47