Jocul Angry Birds s-a transformat in “masina de bani Angry Birds” deoarece creatia celor de la Rovio produce sume considerabile de bani chiar si in afara lumii virtuale. Pentru inceput va anunt ca Angry Birds a fost descarcat de peste 350 de milioane de ori de pe toate platformele pe care este disponibil, iar cifra este enorma pentru un joc dedicat terminalelor mobile. Totusi a descarca jocul e una, dar oare cat se joaca utilizatorii? Conform unui reprezentant al Rovio SUA, in fiecare zi peste 300 de milioane de minute sunt pierdute jucand Angry Birds, cifra fiind cu aproape 50% mai mare fata de cea prezentata in primavara acestui an.
Gamers have downloaded game developer Rovio’sAngry Birds, a popular iPhone slingshot-style game franchise, more than 350 million times, the company’s general manager Andrew Stalbow said today.
Mobile device users play the game for more than 300 million minutes each day collectively, Stalbow said. But on top of being a popular game, it’s also becoming a massive entertainment franchise that spans multiple media forms. The company’s short films on YouTube, for example, have picked up more than 170 million views.
Lasand la o parte lumea virtuala, sa trecem la cea reala in care Rovio vinde tot felul de jucarii, accesorii pentru telefoane mobile, haine, incaltaminte, etc. Compania finlandeza vinde lunar in jur de 1 milion de articole vestimentare si jucarii, cea mai mare piata de desfacere fiind desigur China unde jocul este extrem de popular. Pentru Rovio Angry Birds a deveni cea mai buna afacere insa pentru ca Angry Birds sa traiasca in continuare este nevoie de evolutie, este nevoie de cateva schimbari importante in joc, schimbari pe care Rovio nu prea pare dispusa sa le faca.