Anul acesta compania Apple o duce bine din toate punctele de vedere si dupa “cucerirea” titlului de cea mai valoroasa companie din lume in baza capitalizarii bursiere, Apple reuseste acum sa urce pe locul 2 in topul celor mai valoroase branduri la nivel global. Compania a inregistrat o crestere de 33% in valoarea brandului in cursul anului 2011 reusind sa depaseasca nume importante precum Microsoft, IBM, Walmart sau General Electric insa deocamdata se situeaza la o distanta considerabila de Google care ocupa primul loc.
Brandul companiei Apple valoreaza, conform companiei Brand Finance, 39.3 miliarde de dolari in timp ce brandul companiei Google valoreaza nu mai putin de 48.3 miliarde de dolari. Desigur ca acest gen de topuri sunt rareori in concordanta cu realitatea deoarece un top al companiei Brandz publicat zilele trecute pozitiona Apple pe primul loc in topul celor mai valoroase branduri. In final importanta nu este valoarea brandului ci produsele care sunt fabricate de compania care detine brandul si Apple are multe de rezolvat in viitor la produsele sale.