In ultima vreme s-a tot vorbit despre “victimele” facute de tableta iPad in randul competitorilor directi si dupa HP TouchPad si Samsung Galaxy Tab vorbim acum despre BlackBerry Playbook. Cei de la RIM au anuntat ieri in cadrul unei sedinte ca doar 200.000 de tablete au fost vandute de la lansare si pana in prezent, o cifra de 5 ori mai mica decat cea la care se asteptau oficialii companiei. Principalul vinovat pentru aceste vanzari slabe este desigur tableta iPad 2 a celor de la Apple care a acaparat piata si atrage cea mai mare parte a consumatorilor.
Cum incearca cei de la RIM sa rezolve problema? Prin reducerea pretului tabletei desigur, la fel cum au facut cei de la HP care au realizat ca tableta lor este din senin foarte cautata. Mie imi pare rau de insuccesul tabletei PlayBook deoarece imi placea, parea a avea viitor insa nu a avut in spate acelasi “motor” de marketing precum in cazul tabletei iPad 2. Sper ca in viitor alte tablete inovative sa fie lansate pe piata si sper ca in viitor producatorii lor sa gandeasca mai mult ca Apple in ceea ce priveste promovarea.
This post was last modified on sept. 16, 2011, 9:47 PM 21:47