Desi a trecut destul timp de la lansarea iPhone 4S, terminalul inca este foarte cautat in SUA, tara unde utilizatorii sunt dispusi sa rezilieze contracte si sa plateasca penalizari pentru a cumpara dispozitivul celor de la Apple. Un stiudiu derulat pana la jumatatea lunii noiembrie demonstreaza ca multi americani si-au reziliat contractele cu operatorii de telefonie mobila la care erau abonati si au platit taxe de penalizare, totul in ideea de a incheia un contract nou cu un operator care comercializeaza iPhone 4S.
A survey by newly founded Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) shows that many consumers were willing to break their wireless service contract to get a new iPhone — even if it meant being slapped with the outsize penalties carriers often charge for doing so.
Of the iPhone purchasers CIRP surveyed between Oct. 31 and Nov. 10, 45 percent said they had broken a contract with their current or previous carrier to buy or upgrade to the device. Of those, more than 70 percent paid an early termination fee greater than $100 to do so.
Nu stiu care este situatia in Europa insa in SUA Apple atrage foarte multi consumatori cu noul sau dispozitiv, lucru relevat si defaptul ca multe dintre magazinele companiei trebuie sa isi refaca zilnic stocul de terminale. In Europa presupun ca situatia este mult mai linistita deoarece aici nu am auzit despre probleme cu stocurile desi terminalul se vinde bine. Nu stiu cati europeni ar fi renuntat la abonamente insa cred ca numarul ar fi oricum mult mai mic decat in SUA.
This post was last modified on nov. 30, 2011, 5:05 PM 17:05