In fiecare magazin Apple exista o anumita sectiune dedicata unui grup de tehnicieni numiti Apple Geniuses. Acesti angajati sunt extrem de bine antrenati pentru a raspunde oricarui gen de intrebare pusa de utilizator dar si pentru a rezolva orice gen de probleme au utilizatorii cu propriile produse. Conceptul celor de la Apple pare a fi atat de bun incat Microsoft doreste sa il introduca in propriile magazine insa desigur sub o alta denumire. Answer Desk este numele noului serviciu si spre deosebire de cel al companiei Apple, acesta va fi disponibil atat in magazinele fizice Microsoft cat si online pe un website dedicat.
In a blaze of literally no publicity, Microsoft today launched AnswerDesk.com, its new round-the-clock ‘premium’ technical support service, which aims to provide assistance to customers experiencing issues with Microsoft software and services. MS claims that the new site will give its users “the most convenient, friendly and easy way to get the most out of your PC”. Offering access to this support 24/7, 365 days a year, is a team of “Answer Techs”, Microsoft’s rip-off of homage to Apple’s pretentiously named “Geniuses”, who offer support to customers in Apple Stores worldwide.
Clientii Microsoft vor beneficia de asistenta unor oameni la fel de bine pregatiti precum geniile de la Apple insa in cazul Microsoft tehnicienii vor putea efectua diverse operatiuni pe calculatoarele utilizatorilor. Spre deosebire de serviciul Apple, cel al Microsoft costa in jur de 99$ pentru diverse interventii deci nu cred ca vor exista chiar atat de multi clienti dornici sa il testeze. In concluzie, conceptele de succes ale celor de la Apple genereaza lansarea altor servicii similare si in final utilizatorul are cel mai mult de castigat, dar numai cand serviciile sunt gratuite.