Daca anul acesta Apple a batut pasul pe loc lansat un iPhone 4S care din punct de vedere al design-ului arata exact precum iPhone 4, Samsung a trebuit sa se reorienteze si si-a indreptat atentia spre iTunes. Pentru a construi un ecosistem identic sau asemanator cu iTunes, Samsung l-a angajat pe David Eun, un fost director al Google si presedinte al AOL Media and Studio, un om care are o experienta destul de vasta in legatura cu acest gen de servicii. Pana in prezent Eun ar fi lucrat la dezvoltarea unor servicii similare insa cum niciunul nu s-a ridicat la standardul impus de iTunes va puteti da singuri seama de succesul avut de catre el.
Acum Samsung va incerca fara indoiala sa isi construiasca un serviciu in baza conceptului folosit la seria Galaxy insa ramane de vazut cat succes va avea. iTunes este un ecosistem vast, Apple are contracte cu multe case de discuri si are sute de milioane de clienti in intreaga lume deci pentru Samsung va fi greu de egalat succesul iTunes. Cred ca in Asia si Europa Samsung ar putea dezvolta servicii competitive insa pe teritoriul american nu vad cum ar putea face acest lucru. Singura problema ramane capacitatea celor de la Samsung de a inova.