Avand peste 200 de milioane de iDevice-uri vandute si conturi iTunes active, Apple are o mare mare problema in a multumi pe toata lumea. Zilnic sunt sparte conturi iTunes si zilnic diversi hackeri fura zeci/sute/mii de dolari de la clienti ai companiei din Cupertino. De data aceasta probleme cu hackerii care au spart o serie de conturi ale unor clienti au generat interes pentru cei de la The Daily Mail care au investigat problema. Se pare ca mai multe persoane au pierdut creditul incarcat din niste iTunes Gift Card iar Apple le-a restituit banii sugerand ca aceasta concesie a fost facuta doar o singura data pentru ca problema a fost tot a utilizatorilor care nu au avut grija de conturi.
The exact same thing just happened to me with the order occurring on December 1st, with the same Towson MD zip code put in. Luckily I did not have a credit card connected to the account, so it only used $20.50 in gift card credit. I have e-mailed Apple and am waiting for a response.
Desi utilizatorii sunt nemultumiti de modul in care compania rezolva problemele, adevarul este ca pentru o companie e greu de aflat adevarul din spatele unei asemenea cereri. Apple nu prea poate verifica daca acel cont a fost accesat de utilizator sau de catre un hacker care a aflat parola, un IP este rareori de ajuns si compania pur si simplu trebuie sa creada in ceea ce spun utilizatorii, in cea mai mare parte a cazurilor. Probleme de acest gen se intampla frecvent si se vor intampla in viitor insa Apple pare sa fie dispusa sa acorde tuturor macar o sansa deci daca vi se intampla le puteti cere ajutorul.