Desi vorbim despre lansarea unui iDevice si in mod normal ne-am astepta sa vedem cozi foarte lungi in fata magazinelor Apple, in realitate doar putine locatii au avut parte de asa ceva. In majoritatea locatiilor cozile au fost scurte si au “disparut” la scurt timp dupa deschiderea magazinelor Apple insa e greu de spus daca vorbim despre dezinteres fata de lansarea facuta de Apple sau despre o strategie de marketing putin diferita. Stim deja ca numarul de unitati pre-comandate a fost foarte mare si asta inseamna ca lumea a preferat sa astept produsul acasa in loc sa mearga la coada in fata magazinului. Stim ca multi parteneri ai Apple au vandut tableta iPad inca de la miezul noptii iar in fata acelor magazine au fost cozi care au persistat chiar si in cursul diminetii cand Apple si-a deschis propriile magazine.
Combinand aceste doua elemente am putea trage concluzia ca Apple a divizat stocul astfel incat clientii sa aiba posibilitatea de a cumpara tableta de oriunde doresc fara a mai sta la coada in fata magazinelor companiei. Este totodata posibil ca interesul sa fi fost extrem de scazut insa imi vine greu sa cred acest lucru pentru ca tableta a fost lansata in 10 tari astazi si stocul initial s-a vandut extrem de repede in toate. Este posibil ca luni sa aflam de la Apple cate unitati s-au vandut in acest weekend si s-ar putea sa avem parte de un nou record pentru lansarea unei tablete.
This post was last modified on mart. 16, 2012, 5:02 PM 17:02