Un nou studiu derulat de agentia americana Nielsen demonstreaza faptul ca majoritatea posesorilor de tablete aleg sa isi foloseasca dispozitivele in timp ce se uita la televizor sau fac diverse alte lucruri. Studiul a fost derulat in mai multe tari de pe glob si rezultatele sale confirma faptul ca 88% dintre posesorii de tablete folosesc produsele in timp ce se uita la TV si SUA este tara in care exista cei mai multi utilizatori cu acest gen de tabieturi. Partea interesanta este ca numarul utilizatorilor care folosesc smartphone-uri in timp ce se uita la TV este mai mic decat cel al posesorilor de tablete care fac acelasi lucru.
New research from analytics firm Nielsen confirms what most have suspected about the symbiotic relationship between tablets and television, and offers some hope for a growing crop of startups looking to capitalize on the second screen experience. In a 2011 fourth quarter survey of connected device owners, Nielsen found that 88 percent of tablet owners in the U.S. use their device while watching TV at least once a month, 45 percent do so on a daily basis, and more than a quarter (26 percent) go into multitask boob-tube mode several times a day.
Practic acest studiu dovedeste faptul ca utilizatorii fac multitasking chiar si atunci cand au in fata un dispozitiv ce ar trebui sa le atraga intreaga atentie si tabletele se dovedesc a fi mult mai populare decat multi si-ar fi imaginat. Nu pot spune ca folosesc o tableta iPad in timp ce ma uit la TV insa deseori folosesc un telefon mobil in timp ce fac acest lucru si presupun ca in cazul vostru situatia nu este cu mult mai diferita.