[youtube]http://youtu.be/Ldq2tNLRDwA[/youtube]
Saptamana trecute v-am spus ca un flashmob a fost organizat in fata unui Apple Store din Sydney, iar cateva zeci de persoane au coborat dintr-un autocar in fata magazinului Apple, au blocat intrarea si le-au cerut clientilor din magazin “sa se trezeasca”. Pana pe la sfarsitul saptamanii trecute se credea ca Samsung ar fi fost in spatele campaniei, oficialii companiei au negat acest lucru si acum a luat nastere o alta teorie, care are in mijloc deja celebra companie RIM, care din pacate se apropie incet incet de faliment.
James Croft, from our Mactalk Podcast, and our sister website, looked through the source code of the Wake Up page and spotted something interesting:
Code:http://fls.doubleclick.net/activityi;src=2215527;type=black822;);This bit is relevant:
src=2215527;type=black822
That SRC value is a Doubleclick account identifier. Throw that back into Google:
https://www.google.com.au/search?q=%…ick%22+2215527
…and you get a bunch of hits on the RIM AU website.
Teoria are la baza un cod de tracking pentru campanii publicitare, cod care a fost descoperit in site-ul Wake Up catre care facea campanie referire, si care mai apoi a fost gasit in website-ul australian al companiei RIM. Avand in vedere ca acel website este administrat in totalitate de RIM si toate codurile introduse acolo apartin unor conturi detinute de RIM, e aproape clar ca in spatele campaniei a fost compania canadiana. Legatura s-a facut in baza codurilor de identificare a campaniilor care sunt identice in codurile de tracking de pe cele doua website-uri si acum ramane de vazut daca RIM va recunoaste ce a facut.
Daca totul vine de la canadieni, atunci probabil toata lumea va trece cu vederea gestul avand in vedere situatia disperata in care se afla RIM, insa Apple si Samsung au beneficiat de multa publicitate gratuita de pe urma acestei campanii, care nu a adus absolut nimic bun pentru RIM.