Apple este cea mai valoroasa companie in ceea ce priveste capitalizarea bursiera, insa iata ca si brandul companiei se dovedeste a fi cel mai valoros la nivel global. Anual cei de la BrandZ fac un studiu pentru a descoperi care sunt cele mai valoroase branduri de pe glob si anul acesta compania Apple se claseaza, din nou, pe primul loc. Brandul companiei Apple valoreaza nu mai putin de 183 de miliarde de dolari, in crestere cu 19% fara de anul trecut si practic el reprezinta o treime din valoarea capitalizarii bursiere a companiei Apple.
In top 10 Apple este acompaniata de IBM, Google, McDonalds, Microsoft, Coca Cola, Marlboro, AT&T, Verizon si China Telecom, insa doar brandurile primelor trei companii valoreaza mai mult de 100 de miliarde de dolari. iDevice-urile si Mac-urile produse de Apple au generat imensa popularitate pe care compania o are la nivel global, iar aceasta popularitate se traduce intr-o valoare enorma a brandului. Pe viitor valoarea brandului Apple va creste pe masura ce compania deschide mai multe magazine in tari in care nu este prezenta si poate peste doi ani brandul va valora mai mult de 200 de miliarde de dolari.