App Store-ul companiei Apple nu ofera dezvoltatorilor metode facile pentru promovarea propriilor aplicatii, asa ca multe titluri interesante nu ajung in atentia tuturor utilizatorilor decat dupa investirea unor sume importante de bani in promovarea lor. Cazul browserului Axis este o dovada clara a faptului ca unele companii isi folosesc angajatii pentru a genera impresia ca propria aplicatie este intr-adevar buna si merita instalata. Desigur ca in cazul Yahoo! nu era nevoie de asa ceva, insa daca vorbim despre companii mici cu aplicatii nu chiar atat de populare, atunci lucrurile se schimba.
Apple pune mare accent pe sistemul de review-uri implementat in App Store, recomandand utilizatorilor sa il ia drept punct de referinta atunci cand achizitioneaza sau doar descarca o aplicatie. Din pacate el nu reprezinta o sursa credibila de informatie in baza careia va puteti face o impresie in legatura cu o aplicatie deoarece acolo pot fi publicate review-uri false de catre oricine. Fie vorbim despre companii care cumpara review-uri pozitive sau isi pun angajatii sa lase review-uri pozitive, fie vorbim despre comentarii negative publicate doar in ideea de a face rau unui brand sau a unei aplicatii.
Sistemul de review-uri pentru aplicatii trebuie avut in vedere intotdeauna cand cautati aplicatii in App Store, insa el nu trebuie sa va influenteze intr-o mare masura decizia de a cumpara/descarca o aplicatie deoarece el este imperfect si poate fi influentat in orice fel. Apple nu poate controla in totalitate acest sistem, multa lume abuzeaza de el si noi, ca utilizatori, trebuie sa stim sa filtram informatiile disponibile acolo. Cand alegeti o aplicatie trebuie sa fiti atenti si sa nu va incredeti in totalitate doar in review-uri.