Nu stiu daca mai era nevoie sa auzim acest lucru sau nu, insa Phil Schiller, vicepresedintele care conduce divizia de marketing a Apple, ne readuce aminte despre faptul ca Apple nu face studii de piata inaintea lansarii produselor sale si practic nu ii pasa de ceea ce dorim noi, utilizatorii. Informatiile vin din marturia data de Phill Schiller intr-un proces dintre Apple si Samsung si ele nu sunt nici pe departe atat de noi pe cat le credeam. Apple spune ca nu face studii de piata pentru a afla tot ceea ce doresc utilizatorii in viitoarele iDevice-uri, compania afirmand ca aceste studii nu au vreun rol in dezvoltarea produselor.
We don’t use any customer surveys, focus groups, or typical things of that nature. That plays no role in the creation of the products.
Desi stratgia pare a fi, la o prima vedere, gresita, in realitate Apple nu are probleme in a isi vinde produsele, deci tactica sa nu este chiar atat de proasta precum vor unii sa o faca. Este adevarat ca iDevice-urile au nevoie de multe functii pe care utilizatorii si le doresc, insa Apple nu pare sa fie dispusa sa asculte doleantele noastre.