Continuand seria de dezvaluiri din procesul pe care Samsung il are cu Apple, va spun ca Phil Schiller, vicepresedintele diviziei de marketing a companiei Apple, a prezentat in fata instantei sumele de bani cheltuite pentru promovarea iDevice-urilor. In 2008 Apple a cheltuit 98 milioane de dolari pentru promovarea iPhone-ului, in 2009 suma a crescut la 150 de milioane de dolari, iar in 2010 174 de milioane de dolari au fost investiti in marketing. In ceea ce priveste tableta iPad, Apple a cheltuit tot 173 de milioane de dolari pentru promovare, insa aceste sume sunt mai mici decat cele cheltuite de alte companii.
Schiller revealed some interesting statistics on just how much it spends on iPhone and iPad advertising. In fiscal 2008, the company spent $97.5 million on iPhone ads in the U.S. alone. That figure climed to $149.6 million in 2009 and reached $173.3 million for all of fiscal 2010. On the iPad, the company spent $173.3 million in 2010.
Phill Schiller a sustinut ca Apple nu este nevoita sa investeasca sume foarte mari in marketing deoarece are parte de foarte multa publicitate gratuita din partea ziarelor si publicatiilor online. Apple a ales sa nu promoveze absolut decloc aceste produse in lunile de dupa lansare deoarece altii o faceau pentru ei, insa pe masura ce terminalele au fost lansate in tot mai multe tari investitiile au fost necesare.