O companie australiana achizitioneaza 14.000 de tablete iPad, returneaza 40% dintre ele pentru ca angajatii nu stiau sa le foloseasca

  Companiile devin din ce in ce mai interesate sa cumpere smartphone-uri si tablete, iar multe dintre ele aleg sa achizitioneze produse ale Apple. Din pacate nu toate companiile care achizitioneaza iDevice-uri au macar o vaga idee de ce fac achizitia si o companie multinationala din Australia a cheltuit cateva milioane de dolari pe 14.000 de tablete iPad si a fost nevoita sa returneze 40% dintre ele. Motivul? Unul foarte simplu… angajatii nu stiau sa lucreze cu ele si programe importante de care aveau nevoie nu existau intr-o versiune pentru iOS.

“A company I spoke with last week bought 14,000 iPads for its management team, and 40 per cent of them had sent the devices back because they don’t have a clue what to do with them,” Montgomery told ZDNet Australia.”The company never considered what the value was and what was going to be delivered [through the iPads].

“Understanding the impact of consumerisation on mobility should be considered by CIOs.”

  Practic putin peste 6.000 de tablete iPad au fost returnate la Apple pentru ca angajatii nu stiau sa le foloseasca si nu aveau de la cine invata, iar aici pierde atat Apple cat si compania care le-a cumparat. Din pacate aplicatiile importante de administrare a companiei nu ruleaza pe sistemele de operare pentru terminale mobile si se pare ca de la distanta nu pot fi accesate terminalele care le ruleaza. Apple nu poate oferi pentru companii software special de administrare, dezvoltatorii nu pot face ceva asemanator, deci ramane ca o companie sa cumpere tablete, dar sa si dezvolte software pentru ele.