CSR Racing, un joc prezentat de catre Apple in cadrul WWDC 2012, genereaza pentru dezvoltatorii sai 12 milioane de dolari lunar desi este disponibil gratuit in App Store. CSR Racing este un drag racing game construit pe modelul freemium si milioanele de utilizatori care il folosesc zilnic cheltuie sume impresionante de bani. 400.000$ sunt generati zilnic de catre acest titlu conform presedintelui companiei dezvoltatoare si aici vorbim despre un joc cu un real succes.
This is people organically downloading the game. We’re creating an experience that people want to download, share with their friends and show it to people. We don’t have to play this game of buying users and spending a lot of money per user to get people into the game.
9 milioane de dolari le ramand dezvoltatorilor dupa ce Apple isi ia partea de 30% si avand in vedere ca CSR Racing este disponibil din iunie in App Store, va puteti imagina ca dezvoltatorii au strans aproape 20 de milioane de dolari din joc. Titlul este disponibil atat pe platforma iOS
, cat si pe platforma Mac OS X si demonstreaza ca un joc bine facut poate deveni extrem de popular cu ajutorul Apple si a unei strategii de marketing foarte bine gandite.
Descriere: Race your dream car in the ultimate test: a drag race along deserted city streets. CSR Racing combines stunning, high-fidelity graphics with addictive gameplay to create a new type of racing experience.
Upgrade your Audi R8, BMW M3 or Chevy Corvette wit…
This post was last modified on aug. 16, 2012, 6:26 AM 06:26