In ultimii ani compania Apple a inregistrat cresteri substantiale in ceea ce priveste incasarile generate de vanzarile propriilor produse si in fiecare trimestru fiscal s-au facut comparatii cu rivalii sai de la Microsoft. In aceasta idee, cei de la Forbes nu s-au putut abtine de la o mica rautate si au comparat incasarile generate doar de iPhone cu incasarile generate de toate produsele Microsoft, iar compania din Redmond a iesit in pierdere in fata unui singur produs Apple.
One Apple product, something that didn’t exist five years ago, has higher sales than everything Microsoft has to offer. More than Windows, Office, Xbox, Bing, Windows Phone, and every other product that Microsoft has created since 1975. In the quarter ended March 31, 2012, iPhone had sales of $22.7 billion; Microsoft Corporation, $17.4 billion.
Doar iPhone-ul companiei Apple a generat incasari de 22.7 miliarde de dolari in trimestrul fiscal anterior, in timp ce intreaga linie de produse a Microsoft a generat vanzari de 17.4 miliarde de dolari. Diferenta dintre cele doua sume este mare, iar daca ne gandim ca facem o comparatie intre un singur produs si o linie de produse, atunci avem o imagine destul de clara cu privire la modul in care au evoluat cele doua companii in ultimi ani.