Acum doua zile v-am spus ca intr-un articol al celor de la Gizmodo au fost prezentate practicile pe care angajatii unui Apple Store le intreprindeau in magazin, cu produse ale companiei sau chiar ale clientilor. Va spuneam ca managerul magazinului a oferit produse Apple in schimbul unei operatii estetice, in alte cazuri a inchiriat produse Apple catorva persoane, si ca angajatii foloseau sau distrugeau produse ale clientilor doar pentru ca acestia nu se purtau prea frumos cu ei.
Cei de la Gizmodo nu au dorit sa spuna carui magazin apartin acei angajati, insa cei de la Dallas News au aflat ca este vorba despre magazinul NorthPark din Texas. Desi povestile celor de la Gizmodo descriu un magazin groaznic, acesta este unul dintre cele mai mari din Texas, daca este sa vorbim despre volumul vanzarilor. Editorul Dallas News confirma ca in mare parte Gizmodo a relatat adevarul, insa spune ca unele povesti sunt putin exagerate, dar tot ceea ce s-a intamplat acolo stiu doar angajatii.
In ultima vreme Apple a avut probleme destul de mari cu segmentul retail din SUA, iar acest articol sigur nu va calma lucrurile. Anual sute de milioane de oameni viziteaza magazinele Apple si zilnic zeci de mii de persoane apar in afata “geniilor” care au fost prezentate in articolul celor de la Gizmodo.