In timpul evenimentului de deschidere a jocurilor Olimpice Apple a rulat o serie de noi reclame pentru Mac-uri, insa prea putina lume le-a vazut ca fiind adevarate “opere de arta”, asa cum erau pana acum materialele publicitare ale companiei. Pe seama acestor spoturi publicitare s-au facut destule glume, si probabil ele nu se vor opri prea curand, iar asta ar fi putut avea un rol deciziv in decizia lui Scott Trattner de a parasi agentia de publicitate responsabila pentru spoturi. Acesta ocupa acolo pozitia de director al departamentului de creatie, insa plecarea este de bun augur pentru el deoarece se angajeaza la o companie care ii are drept clienti pe Samsung , HP, Microsoft sau Nike.
Scott’s track record for creating colossal impact on behalf of his clients is second to none,” said 72andSunny CEO John Boiler in a statement. “His work has not only shaped one of the biggest brands in the world, but redefined industries.
Scott este cel care a facut si seria de campanii Get a Mac iar rolul pe care il va ocupa in noul sau job s-ar putea reflecta in modul in care vor fi regizate viitoarele spoturi publicitare ale companiilor mentionate anterior. Nu ar fi exclus ca in ele sa vedem o parte dintre lucrurile facute deja pentru Apple si daca acest lucru se va intampla, atunci vor exista destule discutii pe marginea originalitatii spoturilor publicitare.