X

Regizorul celor mai recente spoturi publicitare pentru Mac-uri pareseste agentia de publicitate contractata de Apple

  In timpul evenimentului de deschidere a jocurilor Olimpice Apple a rulat o serie de noi reclame pentru Mac-uri, insa prea putina lume le-a vazut ca fiind adevarate “opere de arta”, asa cum erau pana acum materialele publicitare ale companiei. Pe seama acestor spoturi publicitare s-au facut destule glume, si probabil ele nu se vor opri prea curand, iar asta ar fi putut avea un rol deciziv in decizia lui Scott Trattner de a parasi agentia de publicitate responsabila pentru spoturi. Acesta ocupa acolo pozitia de director al departamentului de creatie, insa plecarea este de bun augur pentru el deoarece se angajeaza la o companie care ii are drept clienti pe Samsung ,  HP, Microsoft sau Nike.

Scott’s track record for creating colossal impact on behalf of his clients is second to none,” said 72andSunny CEO John Boiler in a statement. “His work has not only shaped one of the biggest brands in the world, but redefined industries.

  Scott este cel care a facut si seria de campanii Get a Mac iar rolul pe care il va ocupa in noul sau job s-ar putea reflecta in modul in care vor fi regizate viitoarele spoturi publicitare ale companiilor mentionate anterior. Nu ar fi exclus ca in ele sa vedem o parte dintre lucrurile facute deja pentru Apple si daca acest lucru se va intampla, atunci vor exista destule discutii pe marginea originalitatii spoturilor publicitare.

This post was last modified on aug. 24, 2012, 9:38 PM 21:38

Disqus Comments Loading...