Acum cateva saptamani de zile un juriu din SUA a decis ca Samsung a incalcat anumite brevete de inventie ale Apple si ca trebuie sa plateasca suma de 1.05 miliarde de dolari companiei americane. Desi s-a dovedit clar ca Samsung a copiat de la Apple, si desi atunci reputatia companiei a scazut dramatic, se pare ca acum totul revine la normal. Cei de la YouGov au facut doua studii in randul americanilor pentru a afla ce parere au despre cele doua branduri, ei intrebandu-i ce au auzit prin presa despre Apple si Samsung si punandu-i sa-si spuna parerea in legatura cu informatiile primite.
Primul grafic prezinta reputatia companiilor in randul celor care abia au achizitionat un dispozitiv de la ele, iar cel de-al doilea prezinta reputatia in randul celor cu varste cuprinse intre 18 – 34 de ani. Observati ca in randul celor care detin deja un produs al companiilor, reputatia Samsung a crescut neasteptat de mult in ultima perioada si asta se datoreaza sigur recentei lansari a terminalului Samsung Galaxy Note II care a pus in umbra rezultatul procesului. Studiile acestea sunt facute pe 5000 de americani si dupa lansarea iPhone 5 graficele vor avea probabil o cu totul alta semnificatie.
Samsung’s Buzz score was cut in half from 26 on that day to 12 by August 31, while Apple rose modestly from 33 to 38 in the same period, making a 26 point difference between the two brands at the end of the month.
Rezultatele celor de la YouGov se potrivesc, cu altele facute de o companie media din SUA si interesant este ca in ultimele saptamani oamenii au privit nu foarte bine compania Apple pentru rezultatul obtinut in lupta cu Samsung.
This post was last modified on sept. 11, 2012, 8:29 AM 08:29