In trimestrul fiscal anterior Apple a vandut 17 milioane de tablete iPad si un scurt calcul denota faptul ca peste 180.000 de tablete au plecat in fiecare zi catre clienti. Cifra este enorma si demonstreaza ca tableta iPad este in continuare populara, iar daca facem o comparatie intre aceste cifre de vanzari si cele ale BlackBerry Playbook, observam ce diferenta exista intre aceste companii. In trimestrul fiscal anterior s-au vandut 130.000 de Playbook-uri, deci intr-o singura zi Apple vinde mai mult decat reuseste RIM sa vanda in 3 luni de zile si cam aceasta este diferenta fata de multi competitori.
Cei de la RIM au facut o tableta interesanta, insa ea nu a fost pe placul consumatorilor si asta se poate observa cu usurinta. Putine tablete Android au reusit sa convinga consumatorii sa faca o achizitie, putine s-au vandut in peste 1 milion de exemplare intr-un trimestru fiscal, iar in situatia de fata nu prea exista un produs capabil sa concureze intr-adevar cu tableta iPad a celor de la Apple.