Desi uraganul Sandy a facut ravagii in orasul New York, lansarea iPad Mini nu avea sa prinda 800 de locuitori ai orasului in case, ci avea sa ii adune in fata celui mai important magazin Apple din oras. In 3 ore toate versiunile iPad Mini Wi-Fi Only au fost vandute si asta in conditiile in care o buna parte din oras nu are electricitate, in unele locatii nu se gaseste benzina si multa lume incearca sa recupereze de pe strazi obiectele scoase din casa de catre uragan.
According to the records Piper Jaffray’s Gene Munster has been keeping since 2008 (see below), that’s more customers than turned out for the iPhone 3G, iPhone 3GS and iPhone 4S. And by 9:56 a.m. — four minutes before the doors finally opened — I counted 801 men, women and children. Only the iPhone 4 (1,300) and iPad 2 (1,190) drew bigger crowds.
Nu stiu cate companii au fani care sa mearga sa achizitioneze noile produse dupa ce orasul in care locuiesc a fost lovit de un uragan puternic, insa asta demonstreaza din nou cat de loiali sunt clientii Apple. Desi in lumea intreaga liniile de asteptare pentru iPad Mini au fost mai scurte decat de obicei, tabletele s-au vandut rapid din magazinele companiei, multe ramanand fara stocuri la doar cateva ore dupa lansarea oficiala.