Ati vazut in Romania destule cazuri in care magazinele online gresesc preturile unor produse, iar desi de obicei preturile gresite sunt mai mari decat cele actuale, uneori se intampla ca ele sa fie cu mult mai mici. Acelasi lucru i s-a intamplat si companiei Apple in Noua Zeelanda, unde foarte multe produse aveau preturi extrem de mici, iar un localnic a profitat de ocazie pentru a cumpara mai mult decat avea nevoie. El a observat ca unele carcase erau disponibile la Apple cu reducere de la 89$ la doar 83 centi, ar fi confirmat autenticitatea preturilor cu un angajat, apoi cu 35$ a cumparat produse care in realitate valorau 1600$.
So the whole range from that supplier was really super cheap and so I thought: this can’t be right, there’s something incorrect here. I ordered a bunch of stuff. I spent about $35 and got about $1600 worth of gear, so I was pretty happy with myself then. Two or three days later they came back and said the order had been cancelled because there was a problem with the price. So I was spewing. I said to him: this is not on, I phoned you, your call centre assured me that you’d honour that order.
Apple i-a luat banii de pe card, unele produse a inceput sa le trimita si apoi le-a interceptat, insa dupa cateva zile a anulat comenzile pentru produsele inca nelivrate. Acum cetateanul din Noua Zeelanda a chemat Apple in instanta cerand ca produsele cumparate de pe website sa ii fie livrate. El are de partea sa conversatia cu un angajat al companiei, iar daca ea este autentica, atunci Apple nu prea are cum sa se apere. Este adevarat ca la mijloc este o greseala, insa pentru Apple o pierdere de genul acesta este nesemnificativa si publicitatea negativa rezultata din ea afecteaza mult mai rau compania.