In ultima perioada cei de la Samsung au inceput sa devina din ce in ce mai prezenti in toate mediile vietii cu ajutorul spoturilor publicitare si a promotiilor de tot felul. De la reclamele in care atacau iPhone-ul si pana la promotiile in care un smartphone din seria Galaxy sau o tableta sunt oferite gratuit la achizitionarea unui televizor, de exemplu, Samsung cheltuie mult pentru a depasi Apple. Cei de la Asymco au listat mai sus costurile de marketing ale celor mai importante companii de pe glob, iar in cazul Samsung se estimeaza costuri mult mai mare decat ale Apple, dar mai mari si decat ale Microsoft, Dell sau HP.
Conform graficului celor de la Asymco, Apple cheltuie in jur de 1 miliard de dolari anual pentru marketing, insa Samsung se apropie de 12 miliarde de dolari, suma fiind colosala. In acesti bani, pentru toate companiile din grafic, intra advertising-ul, promotiile, comisioanele date celor care vand produsele, sumele alocate PR-ului, etc. Practic Samsung cheltuie extrem de mult pentru a da impresia ca vinde foarte mult, iar in final doar ei stiu daca efortul merita sustinut pe termen lung.
In cazul Samsung sunt calculate cheltuielile de marketing pentru intregul grup, insa cei de la Asymco sustin ca divizia care produce si vinde terminalele mobile este responsabila pentru cea mai mare parte a sumei.