Tableta Microsoft Surface a fost lansata cu foarte mult fast de catre Microsoft, insa asta nu a convins consumatorii sa “fuga” la magazine sa o achizitioneze, iar Chitika ne prezinta intr-un grafic cat succes are produsul. Practic Microsoft Surface reprezinta 0.13% din traficul de internet facut folosind tablete, de 7 ori mai putin decat tabletele din seria Nexus, iar daca facem o comparatie cu cele 90 de procente pe care le are tableta iPad, ne putem face o idee in legatura cu modul in care a fost primita tableta.
Domestically, Google Nexus tablet users are generating more than seven times the Web traffic of the Microsoft Surface, but it is important to note that the original Nexus 7 had a head start, debuting this past July. With time, it would seem likely that this gap will narrow as Surface sales grow.
Cei de la Chitika au analizat doar traficul de internet din SUA si Canada pentru a fac acest grafic, o reprezentare globala ar avea aceleasi rezultate si deocamdata Microsoft Surface e departe de a fi produsul revolutionar care ar fi trebuit sa schimbe lumea. Probabil in viitor lucrurile se vor schimba, probabil Microsoft ar trebui sa promoveze mai puternic tabletele, insa pana una alta ele nu au prea mult succes.