X

Apple si cele mai proaste reclame ale anului 2012

  Cei de la Wall Street Journal au facut un top al celor mai bune si al celor mai proaste reclame ale anului 2012, iar Apple a fost inclusa in cea de-a doua categorie. Multa lume a spus ca spoturile publicitare facute in 2012 pentru compania din Cupertino nu au fost la fel de bune precum cele realizate in anii anteriori, insa dintre toate doar cateva au iesit in evidenta intr-un mod neplacut. Vorbesc despre reclamele rulate de catre Apple in timpul olimpiadei de la Londra, reclame in care compania incerca sa promoveze Mac-urile si Genius Bar-ul din magazine sale, insa a reusit doar sa se faca de ras.

The ads fell short of Apple’s usual ability to entertain the audience. BlueFin Labs, a firm that tracks consumer comments on social media, said comments about the ads were 3.4 times more negative than positive. The ads were eventually pulled because they weren’t well-received and unlike other Apple ads oversold the company’s services, according to a person familiar with the matter. Apple declined to comment.

  Desi Apple le-a rulat pentru putin timp la televiziuni, majoritatea utilizatorilor au sustinut ca ele promoveaza prea agresiv servicii Apple care nu sunt chiar atat de grozave, iar intregul scenariu este departe de ceea ce ne-a obisnuit Apple. Din pacate modul in care au fost gandite spoturile le-a facut mai mult rau decat bine celor de la Apple, insa probabil din acest esec, compania va invata ceva si va face lucruri grozave in 2013.

This post was last modified on dec. 29, 2012, 3:36 PM 15:36

Disqus Comments Loading...