Acum cateva zile, Apple a publicat pe propriul website un document prin care isi anunta dezvoltatorii ca acum isi pot genera URL-uri personalizate pentru a isi promova aplicatiile. Aceste URL-uri sunt facute prin domeniul AppStore.com, insa extensia lor poate fi modificata, astfel incat sa releve denumirea aplicatiei. In cadrul unui teaser rulat in timpul Super Bowl pentru Star Trek: Into Darkness, creatorii filmului si-au promovat aplicatia din App Store folosind un URL personalizat, aceasta fiind prima oara cand un asemenea url a fost vazut public.
Provide a simple way for users to find your apps with easy-to-remember App Store Short Links. Using an AppStore.com URL that includes your app or company name, you can create links to a single app or all of your apps. These links are accessible worldwide and will automatically direct users to their country’s respective App Store or Mac App Store.
Extensiile acestea pot fi utilizate atat la aplicatii pentru iOS, cat si la aplicatii pentru App Store, ele sunt in principal utile pentru Twitter sau Facebook, unde utilizatorii le vor putea vedea cu usurinta. Practic Apple a facut un scurtator de URL-uri si le da dezvoltatorilor posibilitatea de a promova ceva mai eficient aplicatiile. Mai multe informatii gasiti in documentatia aceasta.