Cei de la BrandFinance au publicat astazi topul anual al celor mai valoroase branduri de pe glob, iar compania britanica afirma ca Apple are in momentul de fata cel mai valoros brand din lume. Daca va uitati la imaginea de mai sus, veti observa ca brandul Apple ar valora 87.3 mliarde de dolari, cu aproape 30 de miliarde de dolari mai mult decat cel al companiei Samsung, care s-a clasat pe pozitia a doua, si cu peste 35 de miliarde de dolari mai mult decat cel al companiei Google, care s-a clasat pe locul al treilea.
In ultimul an, brandul Samsung a avut cea mai mare crestere in ceea ce priveste valoarea, iar daca ne uitam la “puterea” brandurilor, atunci Ferrari se claseaza pe prima pozitie, el fiind urmat de catre Google si Coca-Cola. Aceasta nu este prima oara cand Apple este clasata pe primul loc in topul celor mai valoroase branduri de pe glob, multe companii facand asemenea topuri, insa fiecare dintre ele se bazeaza pe un set diferit de factor si ia in calcul informatii diferite.
This post was last modified on feb. 18, 2013, 9:09 PM 21:09