Saptamana trecuta v-am spus ca Jony Ive a fost “decorat” cu Blue Peter Badge de catre cei de la BBC si atunci am vazut o parte din laboratorul in care SVP-ul Apple dezvolta viitoarele produse ale companiei. In acel clip, Ive a prezentat pe scurt filosofia companiei in ceea ce priveste alegerea denumirilor pentru produsele sale si totul tine de design. In functie de felul in care arata produsul, managerii Apple aleg o denumire care sa fie cat se poate de sugestiva, insa ea trebuie sa fie special aleasa pentru a nu inhiba imaginatia utilizatorilor si pentru a nu le da o idee gresita in legatura cu acel produs.
If we’re thinking of lunchbox, we’d be really careful about not having the word ‘box’ already give you bunch of ideas that could be quite narrow. You think of a box being a square, and like a cube. And so we’re quite careful with the words we use, because those can determine the path that you go down.
In baza acestei strategii au fost alese numele multor produse ale Apple si pana acum compania nu a dat gres in a alege brandul perfect pentru fiecare tip de produs.
This post was last modified on feb. 20, 2013, 8:40 AM 08:40