In iOS 6 Apple a implementat un sistem nou de identificare a utilizatorilor, compania ajutandu-ne sa ramanem oarecum anonimi in fata Google si a marilor advertiseri, care ne urmaresc intreaga activitate pe internet pentru a afisa ad-uri pe care noi in final sa dam click-uri. In aceasta idee compania a implementat un Advertising Identifier pentru utilizatori, acesta poate fi resetat din Settings>General>About>Advertising, iar dupa resetare noi ar trebui sa devenim complet anonimi in fata motoarelor de bannere publicitare care ne urmareau.
Acest Advertising Identifier inlocuieste UDID-urile foloste pana in prezent pentru a ne identifica, iar din moment ce el este inutil pentru cei care vand reclame, s-a gasit o metoda noua de identificare a utilizatorilor, cookie-urile fiind folosite. Practic o aplicatie care foloseste acest sistem va forta deschiderea Safari pentru a incarca un cookie si in baza sa ne identifica, apoi ne afiseaza, aparent, cele mai relevante reclame pentru gusturile, tabieturile si cautarile facute pe internet.
Apple nu este chiar atat de entuziasmata de aceasta practic, asa ca a decis sa refuze publicarea in App Store a aplicatiilor care folosesc acest sistem. Compania nu pare dispusa sa aprobe altceva in afara aplicatiilor care respecta regulile sale si noul sistem, asa ca noi vom deveni ceva mai anonimi pe internet multumita Apple.
This post was last modified on feb. 26, 2013, 9:51 AM 09:51